2013-10-27

Söndags-cardio

Jag har kört en härlig söndags-motion, så himla skönt är det att köra cardio så svetten får rinna lite :) Ville köra mer men tänkte att jag har ändå kört rätt bra cardio i veckan så får nöja mig med ca 600kcal-cardio, haha.. Som jag nämnt innan så kan man bara mata in hela km så det kan se lite konstigt ut men jag avrundar ju självklart till närmsta heltal. (Om ni också tycker kcal siffran ser konstig ut så fyllar jag bara i efter vad maskinerna räknar ut. Jag har ingen aning om det är hyfsat bra uträknat eller helt fel men det känns ändå rätt okej uträknat) Eftersom maskinerna har tv så går det himla fort att köra, speciellt när man tittar på sport, haha.. NÖRD? Vem älskar inte att titta på sport? Speciellt när man själv är aktiv.
Efter god återhämtnings"drink" så ska jag hälsa på duschen nu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för Din kommentar!