2013-11-29

Lyx-fika!

Dagens lyx! Jag sitter och avnjuter te, lussekatt, julmust, celemtine och en skorpa :) Tycker jag är värd det efter veckans lidande. Det är nämligen så att jag började få lite värk i visdomstanden förra söndagen och sen på måndagen blev det värre så jag hade världens värk och var svullen hela kinden och käken, hade verkligen fått någon infektion. Så har inte kunnat tugga i princip på hela veckan men igår la sig svullnaden och värken ganska mycket så idag kan jag nästan tugga normalt. Jag har alltså levt på soppa och pencilin hela veckan, därav ingen träning för mig... Får lite panik av att inte träna men så är det, vill få bort all infektion innan jag anstränger mig fysiskt. Dock har det iallafall blivit 2 pw denna veckan för att komma ut och hålla igång lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för Din kommentar!