2013-12-16

Lite knäck och hård pressning

Hejsan!
Gråa dagar det är nu, jag skulle hellre vilja se snö än det här! Snö gör det iallafall lite ljusare och vitt. Men jag hoppas att snö kommer till Julafton, så ska det bara va, haha...
Helgen som gick hände inte så mycket. Grå & regn dominerade rejält men jag tog mig en jogging-tur på lördagen iallafall, skönt! Annars är det lugna gatan, mycket mat och lite lussekatter, så det ska va runt juletid :D
Idag har var det gymmet på förmiddagen för arma och axlar. Som jag nämnt tidigare, armar och axlar är riktigt roligt att köra! Jag har iallafall lätt att pressa mycket just när det kommer till armar. Axlar är lite tyngre och "svårare" att pressa eftersom man lyfter över huvudet och då blir man fort svag. Därför ska man träna mycket axlar med halv-lätta vikter för att bli stark för sin hållning och kanske ev. arbetsställning.
Jag gjorde sen knäck på eftermiddagen, jag älskar knäck! Lukten av knäck, och smaken förstås, får mig att känna att det verkligen är jul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för Din kommentar!