2013-10-16

Mina egna köttbullar gav mig kraft!

Efter att ha ansträngt sig lite extra idag och gjort mina egna, asgoda köttbullar med bra kryddning (enligt mig) tillsammans med grönsaker så tog jag mig en joggingtur efter 1½ matsmältning. Personligen tycker jag det är perfekt väder ute för att vara aktiv, småkyligt men väldigt frisk luft :) Skönt att jogga när det är mellan 5-15 grader ute. På sommaren är det jobbigt nästan, antingen får man va ute innan värmen, alltså typ 07:00 eller sent på kvällen, efter 20:00 typ.
Idag gick det bra, kändes nästan som jag studsa fram med dom nya skorna, så dom känns riktigt bra! Tog en annan sväng än den vanliga också, så kanske därför det kändes som om det gick lite fortare fast det inte gjorde det tidsmässigt.

Svettig och glad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för Din kommentar!