2013-10-17

X-body

Ojoj, efter ett bra rygg-pass så känner man sig fruktansvärt nöjd och glad! :D Älskar att träna rygg, det är ju så sjukt snyggt med konturer och tydliga muskler både på killar och tjejer. (Har säkert sagt det 1000 gånger innan!!). Illusionen av att ha bred rygg är att midjan kommer se smalare ut, och om man dessutom har jobbat bra med benen och sina squats så får man den fina X-kroppen som jag tycker är fin. Dock är det svårt att se utveckling så det bästa är att ta kort då & då så man ser att det händer något där bak, haha.. Allt annat ser man ju ganska så bra i spegeln.
Så efter klunkat i mig lite extra protein efter passet och cyklat hem ska jag nog ta mig ner till köket och trycka i mig mina dunder-köttbullar som jag skapade igår med lite grönsaker and some shit! :)

Snyggt ? OHJA!

Här ser ni lite av X-kroppen.
Bilderna tagna från google.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för Din kommentar!